Independent Affliates of Premium Nootropic and nutritional products, which cleanses toxins from cells while stabilizing hormones and providing dense nutrients to restore the body. The complete solution to brain optimisation


Reena Mohamed was born and raised in Malaysia. She was a company director to several, Businesses before shifting to her interest in Building Online Businesses. She writes on her experiences in Business as a Board Member on companies dealing with Construction, Travel, General Trading and Food & Beverage Retail. Her creative writing blogs suits online start-ups and for those interested in living a laptop lifestyle. She occasionally does blog reviews of beauty health and supplements, she currently lives in Petaling Jaya and will happily guest blog.

Instagram

Disqus for Goodlife Entrepreneurs

Like Us

Health and Wellness

Sunday, 2 April 2017

1 Minggu Hilang Sakit Kepala (Resdung)

Bagaimana saya hilangkan sakit kepala,  lenguh lenguh badan kerana resdung dalam 1 minggu

Hai, sekali lagi saya di sini bersama awak semua! Saya nak berkongsi kegembiraan saya dengan awak nih. Walaupun terpaksa mengharungi pelbagai masaalah akhirnya saya berjaya MENGHILANGKAN sakit kepala dan badan akibat resdung dalam masa seminggu!!!

Agaknya dah setahun juga saya mengalami masaalah resdung. Sakit kepala, hidung sumbat, gatal dan perit tekak. Masaalah bau mulut tu juga membuat saya belanja banyak untuk produk pencuci mulut. Percayalah , saya telah cuba semua petua atok nenek dari kampung termasuklah mengambil pil yang mengandungi bahan-bahan yang mengarut, serta ubat-ubatan yang kononnya membuangkan "ulat" resdung. MENGARUT SAJALAH SEMUA TU. Tak guna pun kerana langsung tak membantu.

Ada juga saya pergi berjumpa dengan doktor, tetapi tak juga membantu saya, kerana saya belum bersedia untuk melakukan pembedahan. Selalu sangat pun, saya mengambil cuti tanpa gaji. Saya berasa murung, dan asyik memikirkan cara-cara untuk menghilangkan masalah resdung ini dan mengembalikan kecerdasan serta kesihatan saya, lalu saya mencari kaedah rawatan yang berbeza di internet.

Penyelamat daripada masalah sakit sakit akibat resdung akhirnya ditemui?!

Ada sekali tu, semasa sedang melayari blog Internet, terbaca catatan ringkas yang menangkap perhatian saya. Ia berkata bahawa,

pemilihan sentiasa di tangan anda, mengamalkan pemakanan yang sihat boleh menjauhkan pelbagai penyakit dan nutrisi pemakanan serta perubahan gaya hidup memberi kesan pada kesihatan seseorang. 

Doktor itu pula. merujuk kepada suatu serbuk "superfoods" yang baru sangat dipasaran iaitu Genesis Greens & Berries, yang mempunyai peratusan hasil positif yang amat tinggi, bukan sahaja untuk sakit kepala, tetapi bermacam macam masaalah kesihatanlah, Strok, Diabetes, Darah tinggi..Wow fikir saya kalau ianya boleh mengawal penyakit serious ini, bayangkan apa yang boleh ianya bantu dengan lenguh lenguh badan tengkok dan pening resdung saya. Apa lagi...saya pun mencari maklumat di mana untuk mencari serbuk minuman superfoods ini.

Pada mulanya saya tak percaya sangat semua itu kerana terlalu banyak sangat  yang diiklankan di kaca TV,... tetapi korek punya korek saya jumpa banyak ulasan yang bagus mengenai serbuk Genesis Greens & Berries jadi saya pun memutuskan untuk memesannya. Jadi saya pun memesan serbuk Genesis Greens & Berries. Bungkusan itu diterima tak sampai seminggu. Saya membukanya, membaca arahan dan mula menggunakannya.


Apakah keputusannya? Adakah resdung itu sudah sembuh sekarang?

Saya mula menggunakan serbuk ni mengikut arahannya. hmmm tekalah? Hanya 5 hari selepas itu, pening kepala dan sumbat hidung mula hilang di depan mata saya,  tercengang-cengang juga saya dibuatnya. Yang ketara tekak pun tidak lagi merasa keperitan atau kekeringan!!!. Saya dapat menghilangkan SAKIT dan pening KEPALAI!!! Hanya dalam 5 hari!!! Haaa percaya tak percaya??? Simtom yang lain beransur pulih seminggu dalam menggunakan serbuk superfoods ini.

Punyalah tak percaya saya sendiri, kegatalan di muka, serta sumbat dan bau mulut saya hilang! KESAN SAMPINGAN ? Yes ada, Kulit saya dah menjadi cantik dan lembut, tidak lagi berjerawat maupun terasa gatal gatal lagi!!!! Jangan risau saya masih waras! Cuma Memang saya gembira, tak boleh saya terangkan dengan perkataan.

Sekarang saya rasa saya benar-benar sihat. Ya, bersyukur saya sebenarnya ada  penyakit resdung tu, ia mengajar saya untuk menghargai kesihatan, dan membuka mata kepada masalah dalam kehidupan dengan cara berbeza. Saya paksa diri untuk tak berfikir apa yang akan terjadi jika tidak disebabkan oleh sebuk superfoods ini. Buat masa ni, dalam hidup saya dah takda ruang untuk memikirkan perkara yang negatif, hanya positif sahaja!

Ya Saya amat gembira dan bersyukur pada Allah kerana dapat merawat masaalah sakit kepala akibat resdung. Dan pada masa yang sama, saya sedar bahawa masalah kesihatan kebanyakan berpunca dari pemakanan. Mudah sangat pilihan pemakanan dan perubahan gaya hidup yang lebih menguntungkan , sebenarnya ia boleh memberi kesan pada kita. Tidak lagi saya berpendapat pembedahan penyelesaian penyakit. Sebenarnya sesiapa sahaja boleh menyembuhkan sakit kepala dengan kaedah yang lebih mudah, cepat dan selamat ini. Ya saya sendiri sahkan!

Bagi mereka yang berminat, pesannya di laman web ini. Inilah satu-satunya syarikat yang beroperasi di 13 negara termasuk negara kita, yang menjual Genesis Greens & Berries. Oh ya perkara berkenaan dengan penghantaran, dan bungkusan jangan risau, syarikat serta pengedar akan menguruskan semuanya. Harapan saya agar ianya bermanfaat pada awak juga!

Cadangan Bacaan :
Clean Slate antara buku kegemaran saya, yang memberi panduan pemakanan untuk kembalikan kesihatan badan. Jom layan..

No comments:

Post a Comment

Link Up Here >> Best wellness Networking

loading...
loading...